Wednesday 24 April 2013

Coretan Hati

Tadi aku klik satu blog ni..
Bila aku tgk pic po5 dy, aku terpikir bila aku akan berubah...
Dah lama terigin/terdetik untuk berubah supaya lebih baik dari segi akhlak mahupun penampilan.. Tapi hati ni masih lemah.. Aku sentiasa harap ada perubahan dari semasa ke semasa,tp kalaw kita sendiri tak ubah,mcam mna kita nk berubahkn???
 

Bila aku baca salah satu post dy yg menarik minat aku, hati aku betul2 sayu..
Sangat lah indah nikmat yg الله bagi padanya.. Sesuatu yg sgt aku idamkan..
Aku sentiasa fikir mcam mna la aku nk jadi mcam mereka2 yg الله sayang..
Semua benda yg mereka lakukan adalah sesuatu yg kita jg lakukan,
mgkin usahanya berganda...


Bukan susah untuk berubah cuma perlu ada azam yg kuat..
Itu yg perlu di tanam dalam lubuk hati.. I wish I can do it for my better life..
Untuk mendapat redha الله..

Hidayah perlu dicari bukan menanti...

Hidayah song

No comments: